Avengers: Infinity War – Review-ul lui Ion

De : Ion0 Commentarii54 Vizualizari

Tăgăduire (disclaimer)

Zece ani de zile și 18 filme Marvel au trebuit să treacă pentru apariția acestui film. Aș fi prost să îți fac spoilere. Urmează să citești părerea mea scurtă despre Avengers: Infinity War.

Review

Spuneam mai sus că 18 filme care au spart record după record în box office-uri au trecut ca acestă peliculă să fie posibilă. (încă 13 mai sunt pe drum) Totul culminează cu Infinity War. Fiecare piesă de puzzle se așează la locul ei și dă acestui film un final spectaculos, uau, wtf am vazut, ce se întâmplă…

Când a apărut prima data Iron Man în 2008 am crezut că o sa fie iar un film mediocru care își bate joc de ideea din spatele acelui personaj. Boy I was wrong! Abia intram la liceu pe atunci. Aș folosi o piatră a infinitului să mă întorc în timp să îi spun lui Ion, adolescentul pufos proaspăt intrat la pubertate, că o să merite să aștepte 10 ani să își vadă toți eroii copilărieri pe un ecran imens.

Dacă nu ai fost atent până acum la celelalte filme, premisa lui Avengers: Infinity War este dată de pietrele infinitului și de nevoia unui extraterestru roz cu bărbia mare să le adune și să devină cea mai puternică ființă din univers. Filmul mi-a dat senzația că este un fel de Star Wars Empire Strikes Back. S-au axat mai mult pe antagonist, pe Thanos decât pe celelate personaje. Era greu să cuprinzi într-un singur film toate zecile de personaje care au apărut în peliculele precedente. Cu niște magie cinematografică, au reușit să cupleze diferiți eroi pe care nu i-am mai văzut împreună până acum și să iasă ceva splendid.

Concluzie

Dacă ai văzut filmul, nu uita că nu este ultimul, băieții ăștia abia au început. Dacă nu l-ai văzut încă, ține minte că filmul ăsta o să îți dea un pumn în burtă după o să îți facă masaj și o să îți zică că totul este bine. O să mai facă câteva glumițe, aaah i-a uite e ăla din Game of Thrones… după iar îți dă un pumn în burtă. Și iar o sa îți spună că totul o să fie bine. Ca în final să te lase cu un mare pumn în stomac.

Din punctul meu de vedere e aproape, dacă nu cel mai bun film Marvel. Cu siguranță este cel mai spectaculos. Având în vedere toți factorii pe care oricum nu interesează pe nimeni, trecem la verdict:

Efecte: 100 de ioni – e o capodoperă vizuală. Dacă te uiți la credite, zici că a muncit un oraș întreg la efecte. (da, mai e ceva după final)

Firul narativ: 98 de ioni – The Avengers – Empire Strikes Back